Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

Ξεβράκωτη Kοινωνία,Σουρωτήρι Νόμοι.

Ζωή ποτέ δεν θα μπορέσεις να σταθείς μπρος μου και νάσαι αληθινή,σε έχω ξεγυμνώσει με τα λόγια της ψυχής μου,σε έχω αφήσει σαν μια εκτεθειμένη πόρνη,οι νόμοι σου σουρωτήρι ξεγάνωτο που ό,τι και να βάλεις μέσα δηλητηριάζεις το φρέσκο που αυτό ,ενώ,θα περίμενες να είναι η δύναμή σου,το αλλοτρίωσες. Όλοι θέλουν να ανέβουν και να ζήσουν στην “κορυφή” του βουνού γιατί νομίζουν ότι έτσι θα κατακτήσουν τη Ζωή, την ελευθερία και τι κατάφερες ξεβράκωτη Kοινωνία;;;; Κατέστρεψες Ήθη και Έθιμα .Δεν γνωρίζουν όμως ότι η αληθινή ελευθερία, η πραγματική Ζωή, κρύβεται μέσα στον πυρήνα της οικογένειας που καλείσαι και είσαι υποχρεωμένη να διαφυλάξεις.Δεν ζητιάνεψα ποτέ την Γαλήνη,μη μου την αφαιρείς όμως. Γεννήθηκα με Αξίες,δεν μου τις χάρισες. Απαιτώ να ζω σε μιά Αξιοπρεπή Κοινωνία. Anniw Bouk Stixourgos.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου