Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

ΤΑΔΕ ΕΦΗ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ.

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ

Θα ηθελα να απευθύνω μια θερμή παράκληση στους χιλιάδες φιλους μου εδω στο φβ. Να μου κάνετε την τιμή να διαβάσετε αυτο εδω το σχόλιο μου για να αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις και να μην χαλάμε τις καρδιές μας. 
Οι αναλύσεις μου δεν απευθύνονται σε άσχετους, σε απληροφόρητους, σε φανατικούς, σε κομματικούς οπαδούς, σε ψεκασμένους, σε μη σκεπτόμενους πολιτες. Οι αναλύσεις μου απευθύνονται σε πολιτες που ενημερώνονται, που αναζητούν εναγωνίως την αληθεια, που αμφισβητούν τα λόγια των ιςχυρων, που σκέπτονται λογικά και δεν ειναι χειροκροτητές οποιουδήποτε. Αν οι απόψεις μου δεν σας αρέσουν γιατι δεν κολακεύουν το ενα η το αλλο κομμα, λυπαμαι αλλα μην τις διαβάζετε. Εγω ειμαι υποχρεωμένος απο την συνείδηση μου να σας λέω τα πράγματα όπως τα βλέπω χρησιμοποιώντας τη γλώσσα της λογικής και της αλήθειας. Η οποια γνωριζω οτι δεν ειναι, ( ακομα, ελπίζω στο μέλλον να γινει) ιδιαίτερα δημοφιλής μεταξύ των οπαδών που εχουν ποδοσφαιροποιησει την πολιτικη. Εγω ομως εχω προτιμήσει να μην ειμαι δημοφιλής παρα να κερδίσω την συμπάθεια σας με ψευδη, ανοησιες και παραλογισμούς, όπως αλλοι, δημοςιογραφοι και πολιτικοί, κάνουν. Σας ευχαριστω θερμά για την κατανόηση σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου