Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

ΟΙ ΨΕΥΤΕΣ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΜΜΕ

Οι Άθλιοι συνεχίζουν το Καταστροφικό τους Έργο.

Η πίκρα μου είναι πολύ μεγάλη ,όταν νοιώθω, όταν βλέπω ο ταλαιπωρημένος λαός να μην βάζει μυαλό. Να πιστεύει και να στηρίζει ακόμη αυτούς τους Τυχοδιώκτες ,τους Τυχάρπαστους Καταστροφείς ,αυτής της Χώρας που λέγεται ΕΛΛΑΔΑ,την Χώρα μου ,την Ελλάδα μου.
Κανείς τους δεν έχει αίσθημα ευθύνης, όταν προεκλογικά λένε διάφορες ψευτιές για να ξεγελάσουν τον αφελή πολίτη και μετεκλογικά βολεύουν τους συγγενείς τους σε διάφορα πόστα με παχυλούς μισθούς και τον ταλαίπωρο συνταξιούχο τον στύβουν σαν την λεμονόκουπα. 
Έχεις μάθει καημένε φίλε στην κακομοιριά και στην μιζέρια και διαρκώς να λες ότι σου φταίνε οι άλλοι. 
Όχι φίλε μου ,εσύ φταις που τους δίνεις το δικαίωμα να διαφεντεύουν και να μην υπερασπίζονται το Δημόσιο συμφέρον ,το συμφέρον το δικό σου ,το συμφέρον της Πατρίδας σου και να τα ξεπουλάνε όλα, είσαι και εσύ λοιπόν συνένοχος σε αυτό το έγκλημα της καταστροφής.
 Πες μου όμως ,τα παιδιά σου, τα εγγόνια σου ,τι σου φταίνε και υποθηκεύεις την ζωή τους;;; Εγώ τι σου φταίω και γίνεσαι ο ρυθμιστής της ζωής μου;;;
Σήμερα βρισκόμαστε στην πιο κρίσιμη καμπή για την Χώρα μας ,αλλά και για το μέλλον των δυνάμεων της Δημοκρατίας της προόδου και του Σοσιαλισμού.
Στα δύσκολα κρίνονται οι ιδέες ,οι αξίες και οι Ηγέτες ,είναι κάποιος από αυτούς που του δίνετε την λευκή επιταγή σας να μας κυβερνήσει και ξέρετε ότι έχει και ιδέες και αξίες και ικανότητα ηγετική;;; Πόση μεγαλύτερη καταστροφή πρέπει να προκαλέσουν για να καταλάβετε ότι δεν αξίζουν της εμπιστοσύνης σας;;; πόση;;;
Θα τελειώσω με τα λόγια του ΜΕΝΕΛΑΟΥ ΛΟΥΝΤΕΜΗ : «Ειπώθηκαν ψέματα, που ντράπηκαν και τα ίδια, μια και δεν ντρέπονταν τα στόματα που τα 'λεγαν»,Και ειλικρινά δεν δικαιούται άλλος κανείς να χρησιμοποιήσει αυτά τα λόγια .Σας ευχαριστώ που με διαβάσατε.Πάντα δική σας ,πάντα δίπλα σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου